Nu a fost găsit niciun produs care să se potrivească cu selecția ta.

1775: Rebellion este un joc de societate istoric care îți permite să participi la unul dintre războaiele definitorii ale istoriei – Revoluția Americană. Alege-ți tabăra și comandă Armata Continentală Americană sau Armata Regulată Britanică și aliații lor. Își va urma istoria cursul sau va păstra Marea Britanie coloniile? Luptă în drumul tău către Tratatul de la Paris și află!

1775: Rebellion este un joc de război bazat pe Revoluția Americană, cu patru tabere diferite care luptă pentru supremația asupra coloniilor. Potrivit pentru întreaga familie, acest joc istoric de societate îți va captiva cu siguranță imaginația și le va stârni celor mici interesul pentru istorie!

Caracteristici

Tematică
Anul apariției
Durata jocului
Număr jucători
Vârstă minimă
Componente
Clasă
Statut
Limbă
Producător

Prezentare video

Reguli joc

Cum se joacă 1775: Rebellion

Primul pas este ca fiecare jucător să selecteze o facțiune și să ia resursele culorii corespunzătoare. Există patru facțiuni din care poți alege:

  • Miliția loialistă
  • Miliția Patrioților
  • Armata britanică
  • Armata continentală

Facțiunile care nu au fost alese merg la stocul de întăriri, dar sunt ținute separate de piesele Hessian, Franceze și Native Americane. Pentru a finaliza configurarea, vei organiza tabla de joc urmând regulamentul și vei distribui teritorii între armate.

1775: Rebellion joacă diferit în funcție de numărul de jucători. Un joc de patru jucători este împărțit în două echipe, iar jucătorii pot discuta despre strategii și pot arăta cărți de facțiune aliaților lor.

Într-un joc cu trei jucători, o parte va avea doi jucători conducând câte o armată fiecare, în timp ce pe cealaltă parte al treilea jucător va comanda ambele armate. În jocurile cu doi jucători, ambii jucători controlează câte două armate. Aceasta înseamnă că toate facțiunile trebuie folositeindiferent de numărul de jucători.

În fiecare rundă, fiecare facțiune își ia rândul în ordine aleatorie. Pentru a decide ordinea de joc, vei pune cuburile în pungă și vei scoate unul pentru a determina prima facțiune. Odată ce facțiunea extrasă și-a încheiat rândul, alege-o pe următoarea, până când toate facțiunile își termină rândul.

Facțiunea activă efectuează patru faze de joc în ordine:

  • Faza de întăriri
  • Faza de miscare
  • Faza de luptă
  • Faza de extragere de cărți

Faza de întărire îți permite să distribui 4 unități din stoc în zonele orașului, dar numai dacă partea ta controlează întreaga colonie. Dacă nu ai o colonie sub control, nu vei putea plasa întăriri.

În timpul fazei de mișcare, poți juca o carte de mișcare care determină numărul de armate și distanța pe care o pot traversa. Ridicarea și lăsarea unităților nu este permisă, iar intrarea într-o zonă ocupată de inamic oprește imediat acțiunea de mișcare.

Bătăliile au loc atunci când armatele adverse se întâlnesc în aceeași zonă. Armata care se deplasează în zonă este considerată un atacator, în timp ce armata care staționează se apără.

Ambele părți primesc un număr de zaruri egal cu numărul de unități de armată, până la un număr maxim de zaruri pe care le au. De exemplu, o armată formată din 1 unitate britanică și 4 unități loiale primește 1 zar roșu și maximum 3 zaruri galbene.

Apărătorul aruncă primul, urmat de atacator. Rezultatele sunt numărate de îndată ce zarurile sunt aruncate, oferind apărătorului un avantaj. Bătălia continuă până când una sau ambele părți rămân fără o prezență militară în zonă.

În faza de extragere de cărți, mai întâi aruncă cartea de mișcare jucată și orice cărți de eveniment jucate. Reîncărca-ți mâna cu 3 cărți de facțiune. Dacă ajungi la 3 cărți de eveniment, arată-le celorlalți jucători, amestecă-le înapoi în pachetul tău de extragere și trage un nou set de cărți.

Cărțile de eveniment sunt puteri speciale care îți pot întări armata, îți pot oferi o rază de mișcare suplimentară și pot oferi armatelor tale abilități suplimentare în timpul luptei. Fiecare facțiune are patru cărți de eveniment unice și, atâta timp cât îndeplinești cerințele, poți juca orice număr în timpul rândului tău.

Cum câștigi la 1775: Rebellion

Una dintre condițiile principale de câștig este controlul majorității coloniilor la sfârșitul rundei a opta. Cu toate acestea, începând cu sfârșitul rundei a treia, ar trebui să verifici dacă oricare dintre părți a jucat ambele cărți de armistițiu. Dacă este cazul, oprește jocul și numără coloniile pentru a declara câștigătorul.

Cărțile de armistițiu sunt aceleași cu cărțile de mișcare, cu excepția cazului în care sunt lăsate cu fața în sus pe tablă după ce au fost jucate. Există câte una pentru fiecare facțiune și, deoarece există un total de 8 cărți de mișcare, acesta este motivul pentru care jocul trebuie să se încheie în runda 8. Cărțile de armistițiu nu sunt o condiție de pierdere, ele sunt pur și simplu acolo pentru a randomiza durata jocului și pentru prevenirea metastrategiilor.

Regulament 1775: Rebellion

Document în limba engleză (link extern)

 

 Deschide