Speed Monsters
Caracteristici
Tematică | Întrecere, Memorie |
---|---|
Anul apariției | 2014 |
Durata jocului | 0-30 min. |
Număr jucători | 2, 3, 4, 5, 6 |
Vârstă minimă | 6 ani |
Componente | Cărți |
Clasă | Joc singular |
Statut | Joc de bază |
Producător | Cayro |
Prezentare video
Reguli joc
Cum se joacă Speed Monsters
Creaturi din spațiul cosmic au ajuns pe Pământ și vor să comunice cu noi, dar trebuie să învețe limba noastră. În jocul Speed Monsters, trebuie să spui cuvinte pentru ca extratereștrii să învețe să comunice. Acest joc necesită viteză, un ochi atent, creativitate și memorie. Este foarte potrivit pentru a dezvolta capacitățile de memorie, atenție și creativitate, precum și abilitățile de comunicare necesare în orice context social. Distribuie toate cărțile între jucători mai mult sau mai puțin uniform. Nu contează dacă un jucător dat primește o carte suplimentară. Fiecare jucător va forma o grămadă de cărți în fața lui. Cărțile trebuie așezate cu fața în jos, pentru ca nimeni să nu le poată vedea. Jucătorul cu fața cea mai ciudată începe, luând o carte și așezând-o cu fața în sus în mijlocul mesei, la îndemâna tuturor jucătorilor.
Cum câștigi la Speed Monsters
În sensul acelor de ceasornic, fiecare jucător va lua o carte și o va plasa în stiva centrală. În momentul în care două cărți care arată același extraterestru sau aceeași literă coincid, orice jucător poate acoperi stiva centrală cu mâna sa, iar cel mai rapid care face asta trebuie să strige un cuvânt care începe cu litera de pe cartea acoperită. Apoi, acesta trebuie să ia toate cărțile din stiva centrală și, batjocoritor, să le distribuie cum dorește între jucătorii rămași. Acest jucător va plasa o nouă carte în pachetul central pentru a continua jocul. Cărțile pe care le primesc jucătorii sunt încorporate în stivele lor de cărți, în partea de jos. Jocul continuă în același mod: în momentul în care doi extratereștri sau litere coincid din nou, orice jucător poate acoperi stiva centrală cu mâna și, în acel moment, trebuie să strige cuvântul precedent și să adauge unul nou începând cu litera de pe cartea care tocmai a fost acoperită. În mod progresiv, se va forma o secvență de cuvinte care trebuie memorată. Dacă se face o greșeală în timp ce se strigă secvența de cuvinte sau dacă un cuvânt este invalid din cauza unei greșeli de ortografie sau dacă jucătorul a acoperit stiva centrală când două cărți nu se potrivesc, acesta primește stiva centrală de cărți și plasează o carte nouă în stiva centrală pentru a continua jocul. Secvența de cuvinte existentă este eliminată și începe să se reformeze. Primul jucător care a scăpat de toate cărțile sale câștigă jocul.
Dacă dorești să variezi acest joc încearcă să joci nu doar cu cuvinte reale, ci și cu cuvinte în alte limbi, precum și cuvinte sau sunete inventate.