-
Pikto – Cocktail Games
- 94,90 lei
- Către joc
-
Pikto (RO)
- 95,00 lei
- Către joc
Pikto
Caracteristici
Tematică | Deducție, Petrecere, Umor |
---|---|
Anul apariției | 2018 |
Durata jocului | 0-30 min. |
Număr jucători | 3, 4, 5, 6 |
Vârstă minimă | 12 ani |
Componente | Cărți, Marker, Planșe, Table de punctaj, Zaruri |
Clasă | Joc singular |
Statut | Joc de bază |
Limbă | RO |
Producător | Cocktail Games |
Prezentare video
Reguli joc
Cum se joacă Pikto
În Pikto, vrei să desenezi imagini, astfel încât cine ghicește în această rundă să poată identifica desenul tău; întrebare e dacă vei merge pe o imagine simplă pe care ghicitorul ar putea să o identifice rapid la (dar și să rateze mai ușor) sau o imagine mai detaliată și mai clară, dar care s-ar putea să fie ghicită mai târziu decât imaginea altcuiva? Fiecare jucător primește o planșă cu ștergere uscată și un marker. Un jucător este ghicitorul rundei și acesta se îndepărtează de masă sau își ascunde ochii în timp ce toți ceilalți jucători desenează un cuvânt sau o frază. Pentru a alege ce trebuie să desenezi, rostogolești zarul cu 12 fețe, apoi consulți numărul corespunzător de pe cartea pe care ai tras-o. (Cutia are 46 de cărți cu două fețe, cu douăsprezece cuvinte / expresii pe fiecare parte sau 1104 răspunsuri totale.) Arată tuturor, mai puțin ghicitorului, cuvântul care trebuie desenat.
Cum câștigi la Pikto
Toți jucătorii își desenează apoi propria imagine pe tăblițele lor de desen. Poți folosi doar linii drepte și cercuri în desenul tău! Nimic altceva! Nu există linii sinusoidale, semicercuri sau orice altceva decât linii drepte și cercuri. Dacă dorești să desenezi un triunghi, trebuie să desenezi trei linii drepte și să le conectezi. După ce finalizezi desenul, numără câte obiecte ai desenat, scrie acest număr în colțul din dreapta jos al tăbliței tale, apoi plasează placa cu fața în jos pe masă. După ce toată lumea a terminat, jucătorii își anunță numerele, iar cine are cel mai mic număr este primul jucător care își dezvăluie tabloul către ghicitor. (În caz de egalitate, orice jucător și-a încheiat desenul primul câștigă prioritatea) Dacă ghicitorul identifică imaginea, ghicitorul înscrie două puncte și desenatorul un punct; dacă ghicitorul greșește, atunci jucătorul cu cel mai mic număr următor își dezvăluie imaginea, oferind acum ghicitorului două imagini cu care să identifice cuvântul secret. Acest proces continuă până când ghicitorul a spus cuvântul secret sau toți jucătorii și-au dezvăluit imaginile. După ce toți jucătorii au fost ghicitori de una sau de două ori, în funcție de numărul de jucători, jocul se încheie și cine are cele mai multe puncte câștigă!